چیزهای زیادی وجود دارد که یک رستوران به آن­ها نیاز دارد و بدون آن­ها نمی‌تواند باز شود، یکی از آن­ها فضای غذاخوری کارآمد است. صندلی رستوران باید راحت باشد، درعین‌حال کاربردی نیز باشد و ظاهر خوبی داشته باشد. باید محکم باشد، به‌راحتی تمیز شود و به شما کمک کند تا از فضای موجود در رستوران خود بهترین استفاده را ببرید. هنگامی که نیاز به خرید صندلی برای رستوران خود دارید، باید صندلی رستوران خود را قبل از خرید، برنامه‌ریزی کنید. باید مطمئن شوید که صندلی کافی دارید و در فضای ناهارخوری شما جا می‌گیرد و تصویر مناسبی ایجاد می‌کند.

بهترین روش‌ها برای انتخاب میز برای رستوران شما

بهترین روش‌ها برای انتخاب میز برای رستوران شما

1- چیدمان طراحی میز و صندلی که استفاده می‌کنید، باید به طور طبیعی در رستوران شما ادغام شود.

2- هر نوع میز با فضای متفاوتی ارتباط برقرار می‌کند، مطمئن شوید که میزهایی را انتخاب می‌کنید که با فضای اتاق غذاخوری موردنظر شما مطابقت دارند.

3- مراقب ظرفیت رستوران خود باشید. پرکردن رستوران خود فقط با غرفه‌ها یا فقط با روکش‌های بلند باعث می‌شود که تعداد مهمانان مختلف در یک‌زمان در اتاق غذاخوری شما حضور داشته باشند.

4- در نظر بگیرید که آن را مخلوط کنید و انواع میزهای مختلف را در رستوران خود ادغام کنید تا از اندازه‌ها و تجربیات مختلف گروه غذاخوری پشتیبانی کنید.

5- چیزی که در انتخاب میز و صندلی خود باید در نظر بگیرید این است که تعداد روکش‌های مناسب فضای شما را بررسی کنید. پیشنهاد می‌کنیم به هر یک از مهمانان خود مساحتی بین 1 تا 2 مترمربع به همراه حداقل عرض 580 میلی‌متر بدهید تا بتوانند راحت غذا بخورند. رستوران‌های لذیذ یا با غذاخوری‌های عالی معمولاً در بالای این محدوده قرار دارند، درحالی‌که اگر رستوران شلوغ‌تری با میزهای کوچک و مربعی هستید، احتمالاً در انتهای این محدوده قرار دارید. تکنیک‌هایی مانند چیدمان میزهای کوچک‌تر در زوایای 45 درجه نیز می‌تواند تعداد روکش‌ها را افزایش دهد.

میز و صندلی‌های شما عامل تعیین‌کننده‌ای در میزان لذت مهمانان شما از اقامت با شما هستند. صندلی‌های ناراحت‌کننده و میزهای خیلی کوچک می‌توانند طعم غذای شگفت‌انگیز شما را بدتر کنند و واقعاً کل تجربه تأسیس شما را از بین ببرند. علاوه بر این، بسیار مهم است که طرح‌ها و سبک‌هایی را انتخاب کنید که ظاهر کلی رستوران شما را تحسین کند، و میزها و صندلی‌ها به حسی که می‌خواهید در غذاخوری خود ایجاد کنید، پایبند باشند.

6- ایجاد یک چیدمان راحت

ایجاد یک چیدمان برای صندلی رستوران به شما کمک می‌کند تا صندلی موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. این به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید چگونه از فضایی که در دسترس دارید بهترین استفاده را داشته باشید و بفهمید که چه تعداد را می‌توانید به‌راحتی در رستوران خود جا کنید. هنگام کار بر روی چیدمان صندلی، موارد مختلفی را باید در نظر داشته باشید.

اول‌ازهمه، باید فضای کافی برای رفت‌وآمد بین میزها وجود داشته باشد. این مقدار باید برای کارکنان و مشتریان شما راحت باشد. در نظر بگیرید که چگونه رستوران خود را برای افرادی که از ویلچر یا سایر وسایل کمک حرکتی استفاده می‌کنند یا ممکن است به دلایل دیگر به فضای بیشتری نیاز داشته باشند، در دسترس قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید از استفاده از برخی فضاها برای نشستن خودداری کنید، مانند کنار سرویس بهداشتی یا ورودی آشپزخانه. از دیگر مواردی که باید برای چیدمان صندلی رستوران خود به آن فکر کنید، انعطاف‌پذیری است. اگر بتوانید صندلی خود را جابه‌جا کنید تا با رزروهای مختلف سازگار شوید یا حتی اگر فکر می‌کنید لازم است، چیدمان رستوران خود را تازه کنید، مفید است.

اگر فضای زیادی برای کار ندارید، چیدمان مناسب می‌تواند بسیار مهم باشد. شما نمی‌خواهید رستوران خود را بیش از حد شلوغ کنید، اما ممکن است نیاز به تعداد مشخصی صندلی داشته باشید تا به‌اندازه کافی غذا خور از در وارد شود. اگر می‌خواهید در فضا صرفه‌جویی کنید، می‌توانید صندلی‌هایی با پشتی صاف داشته باشید که فضای کمتری را اشغال می‌کنند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد. اگرچه ممکن است در این مرحله دقیقاً روی صندلی موردنظر خود برای رستوران خود تصمیم نگیرید، اما هوشمندانه است که نگاهی به ابعاد صندلی‌های رستوران بیندازید تا ببینید صندلی‌های مختلف چقدر فضا لازم دارند.

معرفی انواع میز و صندلی مناسب رستوران

معرفی انواع میز و صندلی مناسب رستوران

در ادامه به معرفی انواع میز و صندلی مناسب رستوران می‌پردازیم. انواع میز و صندلی رستورانی عبارتند از:

میز و صندلی فلزی رستوران

میز و صندلی رستورانی فلزی باکیفیت و بادوام یک ضرورت در تجارت خدمات غذایی است. میزهای سبک فلزی رستوران امکانات زیادی را ارائه می‌دهند، از جمله:

  • سهولت در تمیز کردن و ضدعفونی‌کردن
  • مواد با ماندگاری طولانی
  • ساخت‌وساز بادوام
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • طراحی ساده برای جابه‌جایی (مناسب برای فضاهای چندمنظوره)

میز و صندلی و مبلمان چوبی رستوران

میز و صندلی رستورانی چوبی در بین صاحبان رستوران‌ها محبوبیت زیادی دارد و به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا. با میزها و صندلی‌های چوبی، حس روستایی و دنج قابل اعتمادی را می‌توان به رستوران داد. مبلمان چوبی برای یک محیط شیک در کافه‌ها و برای چایخانه‌هایی با تم سنتی نیز ایده‌آل است. ما طیف خیره‌کننده‌ای از مبلمان چوبی برای رستوران شما در دسترس قرار داده‌ایم تا به سلیقه خود انتخاب کنید.

انواع مختلفی از چوب برای میز رستوران شما وجود دارد. هر نوع چوب کیفیت‌های زیبایی‌شناختی و عملکردی متفاوتی دارد. برخی از انواع چوب نیز مزایای خاصی نسبت به سایرین دارند. برخی از انواع چوب‌ها مقاوم‌تر در برابر خراش، لکه و حرارت هستند. چوب جامد را می‌توان به 2 دسته اصلی تقسیم کرد: چوب سخت و چوب نرم. چوب سخت به میز ظرافت می‌بخشد، درحالی‌که چوب نرم میز را روستایی‌تر و اقتصادی­تر می‌کند. چوب نرم سبک‌وزن است و از درختان سوزنی برگ به دست می‌آید و سایه‌روشن دارد، چوب سخت را از درختان برگ‌ریز می‌گیرند و رنگ نسبتاً تیره‌تری دارد.

میز ناهارخوری معمولاً نقطه کانونی هر رستوران است. چوب‌های سخت معمولاً در اکثر روپوش‌های تجاری استفاده می‌شود؛ زیرا در برابر سایش و پارگی مقاوم‌تر هستند و دوام بیشتری دارند.

میز و صندلی و مبلمان چوبی رستوران

چگونه می‌توان مواد مناسب برای ست غذاخوری رستوران خود انتخاب کرد؟

نوع مکانی که دارید، باید شما را راهنمایی کند که چه ست ناهارخوری بخرید. اگر یک رستوران مجلل دارید، یک ست با صندلی‌های چوبی جامد و صندلی‌های روکش‌دار انتخاب عاقلانه‌ای خواهد بود. یک رستوران که گاه‌به‌گاه ترافیک سنگینی دارد، با یک میز تجاری و صندلی‌های فلزی که بسیار بادوام هستند، خوب عمل می‌کند. ما مجموعه‌ای داریم که برای هر نوع مکان با قیمتی مقرون‌به‌صرفه مناسب است؛ خواه یک رستوران خوب، یک بستنی‌فروشی یا یک کافه. انواع میز و صندلی‌های ویلاپارک راه حلی آسان و کاربردی برای نیازهای شما خواهد بود. میز و صندلی رستورانی را از یک تولیدی میز و صندلی رستورانی معتبر خریداری کنید و نکات خرید میز و صندلی رستوران را در نظر بگیرید.

جمع‌بندی

اگر شما هم صاحب یک رستوران هستید و به دنبال ارائه خدمات بهتر و در نتیجه فروش بیشتر به مشتریان خود هستید، ویلاپارک به شما در این مسیر کمک می‌کند. شما می‌توانید با خیالی آسوده انواع مبلمان فضای باز و رستورانی، باربیکیو و آتشدان را سفارش دهید. همچنین در این سایت می‌توانید اقلام دیگری از جمله تاب و صندلی ریلکسی، چتر و سایبان تخت کنار استخری را با قیمت مقرون‌به‌صرفه سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *