اگر دوست داشته باشید که محیط باز باغ، ویلا، حیات خلوت، آلاچیق، ایوان یا مکان‌های باز دیگر مدنظر خود را مبله کنید و دکوراسیون زیبایی را ایجاد نمایید، می‌توانید از مدل‌های جدید مبلمان ویلایی بهره‌مند شوید. مبلمان ویلایی کاربردهای مختلفی دارد. منجر می‌شود تا فضای باز شما به مکانی برای نشستن، استراحت و دورهمی تبدیل شود. آشنایی با مدل‌های جدید مبلمان ویلایی، به شما کمک شایانی در انتخاب مبل مناسب فضای باز می‌کند. مبلمان ویلایی بسته به نوع مواد و نوع ساخت و همچنین نوع طراحی، مدل‌های مختلفی دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مدل‌های مبلمان ویلایی آشنا شوید.

انواع مدل‌های جدید مبلمان ویلایی

بهترین نوع از مدل‌های جدید مبلمان ویلایی، مبل ساخته شده از موادی است که در برابر شرایط آب‌وهوایی، آفتاب و شرایط فضای بیرونی مقاومت زیادی داشته باشد و نسبت به انواع دیگر به مراقبت کمتری نیاز داشته باشد. بااین‌حال ما در ادامه انواع مبلمان ویلایی را بر اساس جنس به شما معرفی خواهیم کرد:

مبلمان ویلایی آلومینیومی

مبلمان ویلایی آلومینیومی

مبلمان ویلایی آلومینیومی یکی از انواع جدید مبلمان فضای باز بوده که بسیار سبک است. این امر جابه‌جایی این دسته از مبلمان را آسان کرده است. یکی از خصوصیات مهم مبلمان ساخته شده از آلومینیوم، ضد زنگ بودن آن است. نگهداری و تمیز کردن آن بسیار راحت بوده و به رنگ آمیزی یا تعمیر مداوم نیازی ندارد. این نوع مبلمان را به راحتی می‌توانید در دسته مبلمان فضای باز و رستورانی سایت ویلاپارک خریداری نمایید.

در هوای سرد زمستان بهتر است مبلمان آلومینیومی را در داخل فضای بسته قرار دهید تا عمر آن طولانی‌تر شود.

مدل‌های جدید مبلمان ویلایی از جنس آلومینیوم، بهترین انتخاب برای محیط‌های مرطوب هستند. البته قابل‌ذکر است که قیمت این دسته از مبلمان فضای باز نسبت به سایر انواع مبلمان گران‌تر است.

مبلمان ویلایی فلزی

مبلمان ویلایی فلزی از فلز آهن ساخته شده که بسیار مقاوم و ارزان‌قیمت است. این نوع مبلمان مزایا و معایب بی‌شماری دارند. یکی از معایب این دسته از مبلمان زنگ زدن آهن در محیط‌های مرطوب است؛ بنابراین از مبلمان آهنی بیشتر در فضاهای خشک و گرم استفاده می‌شود.

مبلمان ویلایی استیل یا فرفورژه

مبلمان ویلایی استیل یا فرفورژه یکی دیگر از انواع مدل‌های جدید مبلمان ویلایی محسوب می‌شوند که وزن بسیار سنگینی دارند. این نوع مبلمان بسیار محکم و بادوام بوده و حتی در زمستان نیز نیازی به نگهداری آن‌ها در محیط بسته نمی‌باشد. یکی از نکات نگهداری این دست از مبلمان این است که هر چند وقت یکبار بهتر است آن‌ها را رنگ نمایید. ضمناَمبلمان استیل را بر روی چمن قرار ندهید تا برای هرس کردن چمن‌ها دچار مشکل نشوید.

مبلمان ویلایی چوبی

مبلمان چوبی یکی از زیباترین انواع مدل‌های جدید مبلمان ویلایی است زیرا با محیط باغ و درخت کاملاً ست است و با محیط طبیعی ترکیب می‌شود. بهترین نوع چوب برای ساخت مبلمان ویلایی شامل ساج، سرو یا چوب قرمز است. مبلمان چوبی در عین زیبایی نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به مبلمان آلومینیومی یا حصیری دارند.

مبلمان ویلایی پلاستیکی یا رزینی

مبلمان ویلایی پلاستیکی یا رزینی

مبلمانی که از جنس پلاستیک، پلیمر و یا رزین ساخته می‌شوند را می‌توان از انواع مبلمان جدید مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفت. وزن این نوع مبلمان بسیار سبک بوده و حمل آن آسان است. این دسته از مبلمان فضای باز و رستورانی در برابر انواع شرایط جوی و آب‌وهوا مقاوم هستند. مراقبت و تمیزکردن مبلمان ویلایی پلاستیکی نیز راحت است.

به‌جرئت می‌توان یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین مبلمان فضای باز را مبلمان پلیمری دانست. البته این دسته از مبلمان طرح‌های مختلفی دارند.

زمانی که در ویلای شما فضای زیادی وجود ندارد می‌توانید از انواع مدل‎های جدید مبلمان ویلایی از جمله صندلی‌های تاشو استفاده نمایید.

مبلمان ویلایی حصیری

مبلمان حصیری یکی از زیباترین و بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند. این دست مبلمان در ست‌های مدرن و امروزی با ظرافت و زیبایی خاص تولید می‌شوند.

مبلمان حصیری در دودسته مبلمان حصیری طبیعی و مبلمان حصیری مصنوعی در بازار ارائه می‌گردند. مبلمان جدید حصیری طبیعی بسیار جذاب و زیبا هستند. وزن این مدل مبلمان سبک است. و یکی از نکات مهم نگهداری از این نوع مبلمان این است که وقتی از آن استفاده نمی‌کنید، آن را در یک فضای سرپوشیده قرار دهید.

اما در مورد مبلمان حصیری مصنوعی باید گفت که این نوع از انواع مدل‌های جدید مبلمان ویلایی نسبت به مبل حصیری طبیعی، مقاومت بیشتری دارد. این نوع مبلمان از رشته‌های پلاستیکی با یک روکش مقاوم ساخته می‌شود. از مزایای دیگر آن می‌توان به وزن سبک، قیمت مناسب، تمیزکردن آسان، مقاومت در برابر آب‌وهوا، مقاومت در برابر یخ‌زدگی، آب و اشعه ماورا بنفش خورشید و… اشاره کرد.

معرفی مدل‌های جدید مبلمان ویلایی

انواع ست میز و صندلی باغی

انواع ست میز و صندلی باغی

امروز انواع مختلف میز و صندلی‌های باغی در جنس‌های مختلف و رنگ و طرح‌های متنوع با کوسن‌های زیبا تولید و به بازار ارائه می‌گردند. افراد بسیاری علاقه به استفاده از این نوع ست‌های میز و صندلی دارند.

انواع ست مبلمان باغی

مبلمان ست باغی نیز یکی دیگر از مدل‌های جدید مبلمان ویلایی است که در طرح‌های متنوع به بازار ارائه می‌گردند. از انواع مبلمان بیشتر برای تراس باغ یا ویلا که فضای باز بیشتری دارد استفاده می‌شود.

نیمکت چوبی برای باغ

نیمکت‌ها پرکاربردترین و پرطرف‌دارترین انواع مبلمان فضای باز و رستورانی هستند. نیمکت‌های باغی با مواد مختلفی مانند چوب، بافت پلی‌اتیلن سخت و چدن ساخته می‌شوند. اگر فضای محدود و کوچکی دارید، نیمکت‌های چوبی بهترین گزینه برای شما هستند.

صندلی‌های باغ

صندلی‌های باغی را از مواد مختلفی از جمله چوب، پلاستیک، حصیر و آلومینیوم می‌سازند. شما می‎توانید متناسب با بودجه و فضای باز خود به انتخاب 1 تا چند صندلی باغی بپردازید و مطابق با سلیقه خود، آن‌ها را در باغ بچینید.

خرید مدل‌های جدید مبلمان باغی

برای خرید مدل‌های جدید مبلمان ویلایی به ویلاپارک اعتماد کنید. ما بهترین و زیباترین مبلمان و سایر تجهیزات ویلایی مانند باربیکیو و آتشدان، چتر، سایبان و تخت کنار استخر و… را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهیم. ویلاپارک یار همیشگی شما برای طراحی فضاهای باز مطابق نظرتان است.

جمع‌بندی

با مطالعه مقاله معرفی مدل‌های جدید مبلمان ویلایی، قطعاً کار شما در خرید و انتخاب مبل مد نظرتان آسان‌تر شده است. از این که ما را تا پایان مقاله همراهی کردید، سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *