مبلمان حصیری چیست؟ مبلمان حصیری می‌تواند جز مناسب‌ترین انواع مبلمان فضای باز مانند باغ و ویلا محسوب شود. مبلمان باغی حصیری از مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما، شرایط آب‌وهوایی، انواع وزن‌های سنگین و سبک و… دارد. حصیر این نوع مبلمان از یک نوع فرایند بافت به دست می‌آید. پارچه‌ی حصیری با استفاده از گیاهانی مانند راش، نی، خیزران و بید تهیه می‌شود.

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که بافت صندلی حصیری از یولاف گندم و جو است. مبلمان حصیری می‌تواند فضای باز شما را بسیار جذاب و شیک نماید. تولیدکنندگان مبلمان فضای باز، مبلمان حصیری را در دو نوع چوبی و یا پلاستیکی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. اگر انتخاب این نوع مبلمان را برای فضای باز ترجیح می‌دهید، مقاله راهنمای خرید مبلمان حصیری را تا انتها مطالعه کنید تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید. در ادامه با ما همراه باشید.

مبلمان حصیری چوبی یا پلاستیکی

مبلمان حصیری چوبی یا پلاستیکی

مبلمان راحتی حصیری چوبی قطعاً قیمت بیشتری نسبت به مبل حصیری پلاستیکی دارد. مبلمان حصیری پلیمری و پلاستیکی از مقاومت بیشتری نسبت به مبل فضای باز حصیری چوبی برخوردار هستند.

مبلمان حصیری ساخته شده از حصیرهای چوبی و یا حصیرهای شهرهای شمال کشور، همانند پلیمری در اکثر شرایط آب‌وهوایی مقاومت نسبتاً خوبی دارند.  در ادامه برای معرفی مبلمان حصیری پلیمری باید به این موضوع اشاره کرد که در مبلمان حصیری پلاستیکی از نوعی پلیمر ویژه با مقاومت بالا استفاده شده است و با صندلی‌های پلاستیکی تفاوت بسیاری دارد.

فرایند تولید این نوع مبلمان با صندلی پلاستیکی معمولی متفاوت است، زیرا از این نوع مبلمان باید در فضای باز استفاده کرد و مقاومت آن در برابر تمامی شرایط آب‌وهوایی غیرقابل‌انکار است.

درباره مبلمان حصیری

مبلمان فضای باز حصیری در دهه‌ی معاصر  تولید شد. تولیدکنندگان برای تولید مبلمان در طراحی‌های نوستالژی و قدیمی گاهی از گزینه‌هایی جایگزین مانند حصیر تمام فصل یا حصیر رزینی برای افزایش ماندگاری محصولات استفاده می‌کردند.

برای روکش مبلمان حصیری رنگ دولایه‌ی پلی‌استر به کار می‌رود که بر پایه‌ی رزین استفاده می‌شود و مقاومت، انعطاف‌پذیری بالا، ظاهری زیبا و جذاب دارد.

ویژگی‌های مبلمان حصیری

ویژگی‌های مبلمان حصیری

  • تحمل وزن صندلی‌های حصیری در انواع مختلف متفاوت است. مبلمان حصیری تمام بافت یا دارای پایه‌های فلزی به دلیل داشتن قالبی یک‌پارچه، دارای تحمل وزن بالاتری هستند.
  • در مورد ظاهر این نوع مبلمان فضای باز باید تأکید کرد که برخی از مبل‌های حصیری از جنس پلیمر، قابل مونتاژ هستند و معمولاَ ظاهری شیک و زیباتر دارند.
  • کیفیت رنگ در مبلمان حصیری به کیفیت مواد به‌کاررفته در تولید بستگی دارد. رنگ صندلی‌های حصیری بی‌کیفیت کدر بوده و بعد از مدتی استفاده در فضای باز پوسته‌پوسته خواهد شد.
  • انواع میز و صندلی حصیری در مقابل رطوبت، پوسیدگی و آفتاب به دلیل استفاده از مواد مقاوم و یووی بسیار مقاوم هستند. البته ناگفته نماند که نگهداری از هر نوع مبلمان برای افزایش طول عمر آن امری ضروری محسوب می‌شود.

مزایای مبلمان حصیری

استفاده از مبلمان حصیری دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم:

  • قیمت مناسب نسبت به سایر انواع مبلمان فضای باز
  • مقاومت در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی
  • سهولت در نظافت و شستشو
  • عدم نیاز به رعایت اصول نگهداری خاص
  • امکان ساخت طرح‌های متنوع و خاص
  • وزن بسیار کم و امکان جابه‌جایی آسان
  • عمر و دوام بالا
  • امکان بازیافت

مدل‌های مبلمان حصیری پلاستیکی

مبل حصیری با پایه‌های فلزی

مبل حصیری با پایه‌های فلزی

مبل حصیری با پایه‌های فلزی به‌عنوان مشهورترین مبلمان حصیری  شناخته می‌شود. این نوع مبل فضای کمی را اشغال می‌کند و  برای کنار استخر و انواع فضاهای باز مناسب است.

صندلی تمام حصیری

صندلی تمام حصیری یکی از مدل‌های شیک و مدرن است که به دلیل داشتن طراحی خاص و زیبا برای تراس آپارتمان یا ویلا مناسب است.

انتخاب مبلمان مناسب

در خرید مبلمان حصیری و پلاستیکی باید به شکل و طراحی فضا دقت نمایید. مدل‌های مبلمان حصیری مورد انتخاب شما باید با سایر وسایل محیط مانند رنگ دیوارها و گل و گیاه‌‌ها ست باشد.

در هنگام خرید مبلمان فضای باز هرگز کیفیت را قربانی قیمت‌های ارزان نکنید. شاید شما فکر کنید که کیفیت مبلمان باغی از مبلمان داخلی کم‌اهمیت‌تر است. درصورتی‌که کیفیت مبلمان باغی بسیار حائز اهمیت بوده زیرا این نوع مبلمان باید در معرض آفتاب، باد، باران و… قرار بگیرند. سعی کنید بهترین مبلمان باغی حصیری را در محدوده پولی که قادر به پرداخت آن هستید، خریداری کنید.

خرید مبلمان حصیری از ویلا پارک

شرکت ویلا پارک دارای بیش از 10 سال سابقه فعالیت در صنعت مبلمان ویلایی است که بر تولید داخلی تکیه داشته و به‌عنوان یکی از حامیان تولید و عرضه مستقیم محصولات داخلی شناخته می­شود.
شما برای خرید مبلمان حصیری در سایت ویلا پارک، به‌راحتی می‌توانید مبل مدنظر خود را در دسته‌بندی مبلمان فضای باز و رستورانی انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

ما محصولات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملاً سالم و باکیفیت به دستتان خواهیم رساند. با ویلا پارک بهترین خدمات را تجربه نمایید.

جمع‌بندی

خرید مبلمان حصیری همیشه برای اکثر افراد با تردیدهای زیادی به‌خصوص برای فضای باز همراه بوده است اما با مطالعه این مقاله حتما متوجه مزایای استفاده از این نوع مبلمان شده‌اید. بی شک با استفاده از یک ست مبلمان حصیری زیبا می‌توانید از نشستن در هوای آزاد لذت ببرید. از این­که تا پایان مقاله راهنمای خرید مبلمان حصیری ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم. امیدوارم با استفاده از این مقاله در انتخاب مبلمان فضای باز مناسب برای خود تردیدی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *