ویلاپارک به عنوان بزرگترین تولید کننده مبلمان باغی به شما کمک خواد کرد تا بتوانید بهترین مبلمان را برای باغ یا ویلای خود انتخاب کنید.

برای رسیدن به بهترین مبلمان کافی است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید مبلمان باغی فلزی

مبلمان باغی مدل کلاسیک

خب در همین ابتدا باید عرض کنیم که بهترین انتخاب برای خرید مبلمان باغی و ویلا مبلمان باغی فلزی است.

چرا که فلز از لحاظ استحکام بسیار مقاومت بالایی دارد و می تواند بهترین گزینه برای ماندن در فضای باز باشد.

نکته مهمی که برای داشتن یک دست مبلمان ویلایی خوب باید در نظر گرفت این است که این مبلمان قرار است در شرایط آب و هوایی مختلف دوام بیاورد و از همه مهم تر شکل ظاهری خود را از دست ندهد.

ویلاپارک با استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته بهترین کیفیت درا در ساخت مبلمان ویلایی به کار برد و همین امر دلیل شهرت ویلاپارک محسوب می­شود.

مبلمان آهنی

آهن فلزی بسیار مقاوم برای همه شرایط محسوب می شود. دلیل محبوبیت فلز آهن برای ساخت مبلمان نیز استحکام و قیمت آن است. مبلمانی که ویلاپارک تولید می کند از با کیفیت ترین پروفیل های آهن ساخته شده و از لحاظ استحکام و زیبایی بی نظیر هستند.

تمامی محصولات فلزی ویلاپارک را می­توانید از جنس پروفیل آهن درجه یک سفارش دهید

این مطلب را نیز مطالعه کنید: باربیکیو چیست؟

مبلمان آلمینیومی

مبلمان باغی مدل ال سیت

مبلمان ال سیت به همراه یک صندلی 2 نفره

مبلمانی که از پروفیل آهن ساخته می­شوند علاوه بر نکات مثبتی که دارند نکات منفی نیز دارند.ما این نکات منفی که یک مبل فلزی آهنی دارد را با استفاده از آلمینیوم درجه یک برطرف کرده ایم.

مهمترین برتری مبلمان فلزی آلمینیومی وزن آن است. مبلمان آمینیومی بسیار سبک و همینطور بسیار محکم می­باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که آهن در آب و هوای شرجی و یا مرطوب، بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می شود که این امر در مبلمان بای آلمینیومی وجود ندارد.

پس بهترین گزینه برای باغ یا ویلا در آب و هوای مرطوب انتخاب مبلمان باغی از جنس آلمینیوم می­باشد.

خب تا اینجای مطلب امیدواریم نکات خوبی را درباره جنس مبلمان مناسب باغ و ویلا به شما گفته باشیم.بسته به شرایط خودتان می­توانید مبلمان آلمینیومی و یا آهنی انتخاب کنید.

مرکز فروش مبلمان باغی در تهران

اگر ساکن تهران هستید پس حتما به دنبال مرکز خرید مبلمان باغی ، می گردید. فروشگاه های مختلفی در سرتاسر شهر وجود دارند که می توانید برای خرید تجهیزات باغی به آنجا مراجعه کنید. اما پیشنهاد ما در ویلاپارک این است که ابتدا، محصولاتی که در ویلاپارک تولید می­شود را از صفحه نمونه کارها و یا فروشگاه ما دیدن کنید.

ما سعی کردیم طیف وسیعی از محصولات مناس باغ و ویلا را برای شما آماده کنیم. بعد از انتخاب مدل مورد نظر می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید و یا با ما برای مراجعه حضوری هماهنگ کنید.

کارخانه ما در حومه شهر تهران (جاجرود) واقع شده است. آدرس ویلاپارک را می توانید از صفحه مربوطه بردارید.

آدرس ویلاپارک

آدرس ویلاپارک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *