تقویم جامع نمایشگاهی کشور در سال 93 در زمینه خدمات شهری

Written by: admin2 Date of published: . Posted in تازه های روز

گروه صنعتی ویلاپارک تقویم جامع نمایشگاهی کشور در سال 93 در زمینه خدمات شهری را برای فعالان عرصه خدمات شهری ، تولید کننده های مبلمان شهری ، و سایر حوزه های تخصصی مدیریت و خدمات شهری تهیه و گردآوری کرده است:

43534534534

نمایشگاه خدمات شهری و مبلمان شهری کرمانشاه آذر 93

اولین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری،مبلمان شهری،ماشین آلات راهسازی،گل وگیاه و فضای سبز شهری برگزارمیکند.

زمان : 4 الی 7 آذر ماه 1393
ساعات بازدید :15 الی 20
مکان: کرمانشاه-محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی
ستاد برگزاری نمایشگاه : اصفهان – خیابان مشتاق دوم-روبروی پل شهرستان،ابتدای یابان بازارچه-طبقه فوقانی قرض الحسنه بعثت

——————————————————————————————————————————–

چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری تهران اسفند 93

شهرداري ها به عنوان نهاد عمومي غير دولتي، ارتباط منسجم و مرتبط با يکديگر ندارد. يکي از اهداف نمايشگاه، ايجاد هم افزايي بيشتر بين شهرداري هاي سراسر کشور مي باشد که اين نمايشگاه بدليل گردآوري آنها در يک محدوده زماني خاص، باعث مي شود تا امکان تبادل تجربيات بين شهرداري ها بيشتر شود.

حضور شرکت ها، سازندگان و کارخانجات که محصولات توليدي آنها مرتبط با شهرداري ها مي باشد، فرصت بسيار مناسبي است تا شهرداري ها با آخرين تکنولوژيهاي روز دنيا آشنا شوند.

بدليل حضور کارخانجات و شهرداري ها بطور همزمان در اين نمايشگاه، امکان بسيار مناسبي است که تا شهرداري ها بي واسطه نسبت به ارزيابي شرکتها و خريد مستقيم از آنها اقدام نمايند.

برپايي اين نمايشگاه بدليل وجود تجهيزات موجود در آن براي شهرداريها و استفاده از اين امکانات، مي تواند جهت تسريع و تسهيل در رسيدن به اهداف برنامه ريزي شده و ارتقاء سطح کمي و کيفي خدمت رساني شهروندان موثر باشد.

شرکتها و کارخانجات سازنده و توليد کننده که محصولات آنها مرتبط با شهرداري ها مي باشد، بستر بسيار مناسبي خواهند يافت تا ضمن عرضه و فروش بي واسطه محصولات خود به متقاضيان، نسبت به مقايسه توليدات خود با ساير رقبا اقدام نمايند.
حوزه فعاليت نمایشگاه جامع مدیریت شهری

1) حمل ونقل شهري

2) خدمات شهري

3) مبلمان شهري

4) الکترونيک و IT

5)آموزش و پژوهش شهري

6)ماشين آلات و تجهيزات

7) عمران و توسعه شهري

8) پسماند

9) مديريت بحران

10)فضاي سبز

11) دستاوردهاي شهردار هاي سراسر کشور
مشارکت کنندگان

1- شهرداري ها
کشور ايران با دارابودن بيش از 1200شهرداري داراي يکي از بزرگتريت شبکه هاي مديريت شهري در منطقه مي باشد . لزوم پاسخگوئي به شهروندان و ايجاد اعتماد بين مردم و مسئولين و نشان دادن توانمندي هاي خود در زمينه اداره شهرها و اجرائي الگوهاي نوين مديريت شهري و در نتيجه بوجودآمدن همگرائي بين شهرداري هاي کشور و هم افزائي آنها جهت رسيدن به اهداف عاليه نظام در بخش مديريت شهري دلايل مناسبي جهت حضور شهرداري ها در اين رويداد مهم مي باشد

2- شرکتهاي فعال توليدي
کارخانجات، شرکتها، سازندگان و توليدکنندگاني که محصولات آنها مرتبط با شرح خدمات شهرداري ها مي باشد، براي عرضه مستقيم و بي واسطه محصولات خود، اين نمايشگاه را بستر بسيار مناسبي مي دانند که مي توانند ضمن بازاريابي محصولاتشان، نسبت به ارزيابي فعاليتهاي خود با ساير رقبا و همچنين تعامل با آنها اقدام نمايند، لذا يکي ديگر از مشارکت کنندگان فعال در اين نمايشگاه، اين حوزه از فعالين صنعت مي باشند.

ستاد مرکزی نمایشگاه
خيابان شهيد بهشتي ، خيابان شهيد صابونچي (مهناز) کوچه هفتم پلاک 79 واحد 9 تلفن
info@imox.ir
88754335 – 88753915 – 88753916
88754335

http://www.imox.ir

——————————————————————————————————————————–

پنجمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک مشهد آذر93

پنجمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری

 پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک 10 الی 13 آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می گردد.
چهارمین دوره این نمایشگاه سال گذشته با حضور80 شرکت کننده داخلی و نمایندگی خارجی و بازدید بیش از 300 تَن از شهرداران  و جمعی از مدیران استانداری و مدیران سازمان های همیاری شهرداری های شهرها و استان های کشور همراه بود.

نمایشگاه بین المللی مشهد

شماره تلفن : 05138904401 الی3

پایگاه اینترنتی : www.arvintejarat.ir

پنجمین نمایشگاه شهر ایده آل

بهداشت و نظافت شهری

– زیرساخت های شهری

– فناوریهای شهری

– بازیافت و تبدیل مواد

– زیباسازی

– مبلمان شهری

– تبلیغات شهری

– روشنایی و نورپردازی شهری

– هواشناسی و کنترل کیفی هوا

– امکانات شهری

زمینه های مشارکت شهرداری ها:

– حوزه عمرانی

– معماری

– شهرسازی

– فضای سبز

– زیبا سازی

– مدیریت پسماند

– فرصتهای سرمایه گذاری

– فرصتهای گردشگری

و توانمندیهای خاص ..علل انتخاب کیش

جزیره کیش از جهت تجاری منطقه آزاد تجاری است و از آنجا که برخی از شرکت کنندگان نمایشگاه‌های بین المللی از خارج از کشور در نمایشگاه شرکت می‌کنند، حضور در محل بدون تشریفات ویزا و غیره صورت می‌پذیرد.

به همان دلیل بالا ، آوردن تجهیزات و ادوات به علت عدم وجود تشریفات گمرک بسیار ساده‌تر است.

جزیره کیش در منطقه سوق الجیشی خاور میانه در خلیج فارس قرار دارد و از این جهت جاذبه‌های فراوانی برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان دارد.

جزیره کیش در بهمن ماه از آب و هوای مناسبی برخوردار است. از این رو در شرایط سخت کار تا اواخر سال زمان مناسبی فراهم می‌آید تا دست اندر کاران مدیریت شهری علاوه بر بازدید از نمایشگاه از شرایط مناسب هوایی استفاده نموده و استراحتی نمایند.

با توجه به شیوه مدیریت شهری در جزیره کیش می توان به آن مانند شهری که تا حدودی به معیار های شهر ایده‌آل دست یافته است نگاه کرد. از این رو بد نیست مدیران شهری مهین عزیزمان با حضور در این محل ایده های عملیاتی مدیریت شهری را از نزدیک بگیرند

مزایای نمایشگاه تخصصی :

تمرکز:
موثرترین روش فروش کالا یا توسعه صادرات ایجاد شرایطی است که خریدار و فروشنده روبروی یکدیگر قرار گیرند .

اما غالبا ” خریداران کالا در یک کشور یا حتی در کشورها ی مختلف بصورت پراکنده زندگی می کنند بنابراین ملاقات هر یک از آنها بطور انفرادی کار پر هزینه ای است .

مهمترین امتیاز یک نمایشگاه آن است که تعداد زیادی از خریداران بالقوه را در یک مکان مشخص جمع کرده و این فرصت را نصیب آنان می‌کند که که پیام فروش کالا را از نزدیک بشنود ؛ کالا را رویت کنند و پاسخ پرسشها ی خود را درباره کالا از زبان فروشنده بشنوند.

عرضه کالا :

نمایشگاههای تخصصی موثرترین و عملی ترین روش عرضه کالا توسط فروشنده به خریدار بالقوه محسوب می شوند . یعنی ابزار یا روشی که از طریق آن می توان به یک توافق نهایی برای مبادله کالا یا خدمات دست یافت .

ارزشیابی واکنش خریدار :

یک نمایشگاه بازرگانی فرصتی در اختیار فروشنده قرار می دهد که بتواند در کوتاهترین زمان ممکن ؛ عکس العمل خریدار بالقوه را نسبت به کالای عرضه شده ؛ احساس کند بدین ترتیب که نشان دهنده کالا بلافاصله می تواند بفهمد آیا کالای ارائه شده مقبول طبع بازار می باشد یا خیر؟ یا آنکه چه تغییری باید در کالا بدهد تا بازار آمادگی جذب آن را داشته باشد.

دسترسی به خریداران ناشناخته :

یکی از مهمترین مشکلات بازاریابی شناسایی خریداران بالقوه ؛ واردکنندگان و سایر افرادی است که می توانند به فروش کالا کمک کنند . یکی از بزرگترین مزایای نمایشگاههای تجاری آن است که صادر کنندگان یا عرضه کنندگان کالا را قادر می سازد که افرادی را ملاقات کنند که دستیابی به آنها در سایر موارد بعلت ناشناخته بودن مؤثر نیست یا دشوار است .

بررسی کالاهای رقیب :

در بسیاری از نمایشگاههای بازرگانی می توان شرکت کنندگانی را مشاهده کرد که کالاهای آنان رقیب یکدیگر است . بنابراین یکی از مزایای شرکت در چنین نمایشگاههایی آنست که می توان ویژگیهای کالاهای رقبا را از نزدیک مورد مطالعه و بررسی قرار داد و به این نکته پی برد که کشورها یا مؤسسات رقیب از چه تکنیکها یا روشهایی استفاده کرده اند که موفقیت آنها را تضمین کرده است و موجب شده است بازارها را قبضه کنند .

نقش ارتباطی یک نمایشگاه :

نمایشگاه محل تلاقی بازدیدکنندگان و تولید کنندگان کالاها و خدمات و نقطه برخورد عرضه و تقاضاست . در یک نمایشگاه عرضه کنندگان کالا ؛ ماشین آلات یا اقلام مورد نظر خود را به معرض نمایش می گزارند . نوآوریها ، خلاقیتها و ابتکارات خود را عرضه میدارند . بدین ترتیب این دو گروه مناسبترین شرایط را برای انجام داد و ستد یا برقراری ارتباط در آینده در برابر خود مهیا می بینند .
نمایشگاه ؛ هزینه جستجو برای یافتن کالا یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می دهد . در یک نمایشگاه ، مهمترین عاملی که به پیشرفت می انجامد ؛ رقابت است . نقش اطلاعاتی یک نمایشگاه در جوامع امروزی ، از نهایت اهمیت برخوردار است . اصولا” مبادله اطلاعات ، درست به اندازه مبادله کالا و خدمات دارای ارزش و اعتبار است .
تور ویژه حضور در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل

جهت تسهیل در پرواز و اقامت شرکت کنندگان در همایش و نمایشگاه ، ستاد برگزاری همایش و نمایشگاه شهر ایده آل برای تاریخ های رویداد تورهای متنوعی را با هماهنگی آژانس های مسافرتی و با تخفیف ، تهیه نموده است که با توجه به محدود بودن ظرفیت برخی از هتل ها ، و امکان افزایش قیمت در روزهای نزدیک به نمایشگاه ، پیشنهاد می شود که سریع تر نسبت به هماهنگی پرواز و هتل خود اقدام نمایید.

جهت دریافت اطلاعات مربوط به تور و خدمات ، با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.

برای تماس و ثبت نام لطفا با شماره تلفن 88578913 و 88578914 تماس حاصل فرمایید.

——————————————————————————————————————————–

نمایشگاه تخصصی شهر زیبا شیراز آذر 93

نمایشگاه تخصصی شهر زیبا
جلوه ای از مدیریت خدمات شهری

بزرگترین نمایشگاه خدمات شهری در جنوب کشور

با مشارکت :
شهرداریها و دهیاری ها ، کارخانجات و تولید کنندگان ماشین آلات و ادوات در زمینه های خـدمات شهـری ، مبلمـان شهری ، فضای سبــز شهری ، عمـران و شهـرسازی ، حمل و نقل و ترافیک شهری ، امور فرهنگی و تبلیغاتی ، گردشگری شهری
ستاد برگزاری : کانون آسان رسان با حمایت سازمان همیاری شهرداریهای استان فارس ، شورای اسلامی استان فارس ، شورای شهر شیراز ، استانداری فارس ، شهرداری شیراز

مکان : شهر زیبای شیراز – محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس
زمان 24 تا 27 آذرماه 1393
ستاد برگزاری : 07136310310
پاسخگوی ضروری : 09176070912

——————————————————————————————————————————–

نمايشگاه بين المللي حمل ونقل عمومی و خدمات شهری تهران آبان 93

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

محل نمایشگاه: محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران
معرفی دستاوردها،ظرفيتها و توانمنديهاي شركت ها، نهادها و سازمانهاي داخلي وخارجي در زمينه حمل و نقل عمومي خدمات و صنايع وابسته،خودروهاي سنگين،ماشين آلات عمراني و راه سازي ، وسائط نقليه سبك و سنگين،خودروهاي مخصوص و تجاري ،ترافيك و صنايع وابسته، عمران و توسعه شهري و مكانيزاسيون خدمات شهري
انتقال دانش فني و تكنولوژي روز و كارآمد به كشور در راستاي رشد كيفي و كمي محصولات داخلي و توسعه صادرات غير نفتي و ايجاد ظرفيتهاي جديد در بخش توليد رقابتي.
آشنايي با الگوهاي موفق جهاني در عرصه حمل و نقل و ترانزيت كالا و مسافر
فراهم نمودن زمينه هاي لازم جهت سرمايه گذاري شركتهاي داخلي و خارجي در بخش هاي مربوط به ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل و ماشين آلات و تجهيزات مربوطه.
بهبود وضعيت محيط زيست در كلان شهرها و بهينه سازي مصرف سوخت كشور

فتتاح نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری
4آبان ماه 93

 ————————————————————————-

گردآورری: ویلاپارک

تولید کننده و فروشنده محصولات و مبلمان شهری

————————————————————————-

 

 

برچسب ها:

بازتاب از سایت

دیدگاهتان را بنویسید